Korisnička podrška

Dostava očitanja plinomjera

Mjesečno očitanje plinomjera možete nam dojaviti i pozivom na besplatni broj
0800 8771

Postanite naš korisnik

Opskrba strujom i plinom te LED rasvjeta za vašu tvrtku ili obrt
Solarne elektrane za vašu tvrtku
E.ON Hrvatska d.o.o.
Capraška 6 10000 Zagreb

Podnošenje prigovora

Temeljem Zakona o zaštiti potrošača kupci mogu podnijeti pisani prigovor na pruženu uslugu na jedan od sljedećih načina:

> Putem pošte, na adresu:
E.ON Energija / E.ON Plin
Capraška 6, 10000 Zagreb

> Putem telefaksa na broj: 01 6387 452

> Putem elektroničke pošte: prigovori@eon.hr

Opskrbljivač je dužan u pismenom obliku odgovoriti na prigovore potrošača u roku od 15 dana od dana zaprimanja prigovora.