Voditelj tima u telesales odjelu

Voditelj tima u Telesales odjelu (m/ž)

Lokacija: Zagreb

E.ON grupa jedan je od najjačih operatora europskih energetskih mreža i infrastrukture povezane s energijom te pružatelj naprednih rješenja za više od 50 milijuna kupaca diljem Europe. Poslovnim aktivnostima u Hrvatskoj upravlja tvrtka E.ON Hrvatska d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu.

Energentima i naprednim energetskim rješenjima opskrbljujemo više od 200 tisuća kupaca u Hrvatskoj. Drugi smo najveći opskrbljivač električnom energijom i treći najveći opskrbljivač plinom te vodeći pružatelj naprednih energetskih rješenja na našem tržištu. Slijedeći svjetske trendove za energetiku novog doba koja ide ruku pod ruku s rješenjima koja doprinose zaštiti okoliša, prva smo velika kompanija u Hrvatskoj koja svim kategorijama kupaca nudi napredna rješenja za korištenje čiste energije sunca.

Za naš Telesales tim tražimo novog kolegu/kolegicu.

Opis posla:

  • Odgovara za prodajni rezultat te provodi aktivnosti zadržavanja kupaca
  • Sudjeluje u definiranju standarda i metodologije u području pružanja korisničkih usluga
  • Vodi, motivira i procjenjuje učinak tima prodajnih agenata
  • Educira i motivira prodajne agente kroz učinkovito rukovođenje, mentorstvo i trening
  • Definira pokazatelje uspješnosti i njihovo učinkovito praćenje, kako bi se zadovoljili postavljeni ciljevi
  • Odgovara za edukaciju i razvoj novih agenata
  • Savjetuje tim o profesionalnim i stručnim temama
  • Osigurava usklađenost poslovnih procesa sa standardima grupacije i relevantnim zakonodavstvom
  • Pronalazi rješenja za kompleksne situacije s postojećim kupcima
  • Definira, provodi i kontrolira operativne procese telefonske prodaje
  • Pronalazi područja za poboljšanje procesa

Od kandidata očekujemo:

  • Minimalno SSS, po mogućnosti ekonomskog smjera
  • Iskustvo u rukovođenju timova (prednost)
  • Napredno poznavanja rada MS Office paketa (osobito Excela)
  • Fokus na stjecanje novih kupaca te prodaju proizvoda i usluga
  • Pozitivan stav prema promjenama
  • Fleksibilnost i orijentiranost na ostvarivanje postavljenih ciljeva
  • Organizacijske vještine, proaktivnost i spremnost na preuzimanje odgovornosti
  • Spremnost na rad pod pritiskom i putovanja unutar Hrvatske
  • Dobro znanje engleskog jezika

Zainteresirani?

Pošaljite vašu molbu i životopis našem Odjelu ljudskih potencijala na email hr@eon.hr. Molimo vas u molbi navedite tri karakteristike uspješnog pozivnog centra i telefonske prodaje u odnosu na prosječni pozivni centar i telefonsku prodaju.