Voditelj tima u telesales odjelu

Voditelj pozivnog centra i telefonske prodaje (m/ž)

E.ON grupa jedan je od najjačih operatora europskih energetskih mreža i infrastrukture povezane s energijom te pružatelj naprednih rješenja za više od 50 milijuna kupaca diljem Europe. Poslovnim aktivnostima u Hrvatskoj upravlja tvrtka E.ON Hrvatska d.o.o. sa sjedištem u Zagrebu.

Energentima i naprednim energetskim rješenjima opskrbljujemo više od 200 tisuća kupaca u Hrvatskoj. Drugi smo najveći opskrbljivač električnom energijom i treći najveći opskrbljivač plinom te vodeći pružatelj naprednih energetskih rješenja na našem tržištu. Slijedeći svjetske trendove za energetiku novog doba koja ide ruku pod ruku s rješenjima koja doprinose zaštiti okoliša, prva smo velika kompanija u Hrvatskoj koja svim kategorijama kupaca nudi napredna rješenja za korištenje čiste energije sunca.

Tražimo odgovornu, samoinicijativnu i pozitivnu osobu s izraženim komunikacijskim, socijalnim i organizacijskim vještinama koja će s puno energije i volje voditi našu službu za korisnike i telesales tim na poziciji.

Radna uloga

Tvrtka E.ON Hrvatska traži voditelja korisničke podrške koji će odgovarati direktoru  odjela korisničke podrške i biti odgovoran za funkcioniranje pozivnog centra i telefonske prodaje, što uključuje sljedeća očekivanja:

  • strateški razvoj korisničke podrške i telesalesa na višu razinu
  • operativna djelotvornost te organizacija besprijekorne korisničke podrške i telesales aktivnosti
  • povećanje učinkovitosti i fokus na djelotvornu automatizaciju
  • postavljanje standarda za vrhunsku korisničku podršku i telefonsku prodaju te ispunjavanje postavljenih standarda
  • izvršenje i analiza zadanih kategorija budžeta i ciljeva
  • razvoj tima kroz treninge i edukacije, motiviranje i uključenost

Idealni kandidat posjeduje:

  • iskustvo u vođenju tima/timova unutar pozivnog centra, po mogućnosti u uslužnom sektoru (npr. telekomu)
  • iskustvo u upravljanju prodajnim timom i vođenju prodajnih timova u pozivnom centru
  • znanje/iskustvo rada u energetskom sektoru je prednost
  • dokazano iskustvo s razvojem/transformacijom maloprodajnih djelatnosti je prednost
  • osnovno znanje iz poslovnog prava, radnih odnosa i uobičajenih praksi na hrvatskom tržištu rada
  • poznavanje maloprodajnog okruženja u Hrvatskoj
  • engleski jezik na komunikativnoj razini
  • PC: Aktivno korištenje MS Office paketa
  • sveučilišno obrazovanje

Vještine koje tražimo:

  • usmjerenost na ciljeve i rezultate
  • orijentacija prema tržištu i kupcima
  • planiranje i organizacija rada
  • vještine vođenja i motiviranja tima
  • sposobnost stvaranja učinkovitog tima
  • analitičko i konceptualno razmišljanje
  • odlučnost
  •  visoka razina otpornosti na stres

Zainteresirani?

Ako vas je naša ponuda zainteresirala i ako ste spremni prihvatiti ovaj izazov, pošaljite nam na email hr@eon.hr:

  • vaš životopis
  • motivacijsko pismo, u kojem navodite tri ključna čimbenika koji razlikuju dobar pozivni centar od prosječnog i kako vi možete doprinijeti tim čimbenicima u našoj tvrtki