Naš je cilj zadovoljiti vaše potrebe i učiniti vaš život jednostavnijim i lakšim

Dragi kupci, preuzmite našu mobilnu aplikaciju MojE.ON i pratite potrošnju električne energije i plina iz udobnosti vlastitog doma.

Račune plaćajte mobilnim bankarstvom uz pomoć 2D koda, a stanje brojila električne energije i očitanje plinomjera dostavite klikom unutar aplikacije.

U našem programu vjernosti skupljajte bodove koje možete zamijeniti za vrijedne nagrade. Zaigrajte kolo sreće i E.ON kviz, pokažite znanje u području energetske učinkovitosti i zaštite okoliša te ostvarujte dodatne uštede. Pridružite se, jer mi cijenimo vašu vjernost.

Ovo je tek početak naše digitalne priče, a uskoro vas čekaju nove pogodnosti i funkcionalnosti unutar same aplikacije.

Preuzmite aplikaciju

Odaberite operativni sustav

iPhone

iPhone

Android

Android
Mobile app

Često postavljana pitanja

Kupci E.ON Energije i E.ON Plina u aplikaciji MojE.ON mogu:

  • pregledati aktivne ugovore za struju i plin
  • pregledati potrošnju struje i plina
  • pregledati račune za struju i plin
  • pregledati prethodne uplate i zaduženja
  • dostaviti stanja brojila za struju i plin
  • preuzeti kopiju računa u PDF-u
  • kreirati 2D barkod za online plaćanje računa
  • poslati kopije računa na e-mail adresu
  • prikupljati bodove u Programu vjernosti
  • zamijeniti prikupljene bodove za nagrade, popuste i dodatne pogodnosti

Prilikom registracije potrebno je unijeti sljedeće podatke:

  • ime i prezime
  • šifra obračunskog mjernog mjesta (OMM)
  • datum rođenja
  • adresa stanovanja
  • e-mail adresa

Šifra obračunskog mjernog mjesta (OMM) nalazi se na računima za plin i obračunima za električnu energiju.

  • Na mjesečnim računima za plin OMM se nalazi na drugoj stranici računa u gornjem lijevom kutu, pod nazivom DP-OMM.
  • Na obračunima za električnu energiju OMM se također nalazi na poleđini, a naziv je Šifra obračunskog mjesta.

Očitanje brojila možete dostaviti u posebnoj kartici u aplikaciji koja vodi na dostavu stanja brojila za svaki pojedinačni ugovor. Upisom stanja brojila dostavljaju se podaci za redovno očitanje, a kod korekcije stanja plinomjera potrebno je slikati plinomjer i poslati fotografiju putem aplikacije.

Ne. Za korištenje aplikacije potrebno je postati E.ON-ov korisnik električne energije ili plina. 

Naš korisnik možete postati na više načina:

  1. Ispunjavanjem ugovora koji se nalazi OVDJE. Popunjeni ugovor je potrebno ispisati, vlastoručno potpisati i poštom poslati na adresu: E.ON Energija (ili E.ON Plin d.o.o.), Capraška 6, 10000 Zagreb
  2. Pozivom na besplatni broj telefona naše Službe za korisnike 0800 8777, radnim danom od 8 do 20 sati i subotom od 8 do 18 sati
  3. U vlastitom domu, putem naših Energetskih savjetnika, koji besplatno dolaze u vaš dom i savjetuju vas o mogućnostima uštede na potrošnji energenata. Termin posjeta našeg savjetnika možete dogovoriti pozivom na besplatni broj telefona Službe za korisnike 0800 8777

U slučaju problema s funkcioniranjem aplikacije Moj.EON molimo nazovite našu Službu za korisnike na besplatni broj telefona 0800 8777. Naši agenti pomoći će otkloniti eventualne probleme i pojasniti  nejasnoće vezane uz korištenje aplikacije Moj.EON.

Za pomoć oko korištenja aplikacije molimo nazovite našu Službu za korisnike na besplatni broj telefona 0800 8777. Naši agenti odgovorit će na sva vaša pitanja i detaljno vam objasniti mogućnosti koje pruža aplikacija Moj.EON.

Članstvom u našem Programu vjernosti prikupljate bodove koje možete zamijeniti za  proizvode i usluge iz naše ponude, odnosno za popuste na računima za opskrbu te dodatne pogodnosti. Bodove možete prikupljati svakodnevno kroz E.ON kviz i kolo sreće, a dobivate ih čak i za redovno podmirivanje računa. Više o našem Programu vjernosti pročitati OVDJE.